
Komplex gyermekfejlesztés – és gyermeksport rehabilitáció
Milyen szolgáltatásokat nyújtunk?
- Multidiszciplináris csapatunk ellátást biztosít diagnózistól a rehabilitáción át a sportágspecifikus táplálkozásig.
- Kezelésünk fő profilja az akut és krónikus sérülések ellátása és korai rehabilitációja
- További sérülések megelőzése és prevenció
- Töréskezelés azonnali röntgen készítésével
- Sérülések ellátása a funkcionális rögzítéstől a műtéti kezelésig
- Gyermektraumatológus és Ortopéd szakorvos
- Gyermeksebész szakorvos
- Rehabilitációs Szakorvos
- Manuál terapeuta
- Gyógyszerész jelenléte dopping lista teljeskörű ismerete és gyógyszerkölcsönhatások mellékhatások kivédése
- Gyógytornász
- Dietetikus Sportág specifikus táplálkozás
- Összetett fizio- és fizikoterápia
igény esetén csapatok és edzők oktatása

Miért a csapat szemléletmód ellátás?
Az életkor specifikus terápiának kiemelt szerepe van a gyermeksportolók ellátásában. A kezelést célzottan a növekedés fázisához kell igazítani, figyelembe venni a fejlődő szervezet minden igényét.
Nálunk MINDEN sportoló egyéni állapotfelmérésben részesül, így a kezelést egyénre szabottan tudjuk megkezdeni, így érve el a legmagasabb sikerindexet.
Sokszor észleljük, hogy egy ellátó nem tudja egyedül megoldani a számos felmerülő kérdést. Csapatunk tagjai online folyamatos kommunikációban állnak, így a betegutak megszervezése pár percen belül megtörténhet. Nem kell beutaló, nem kell sorban állás.
Az egyes komplex eseteket csapatmegbeszélésen együtt értékeljük és közösen választjuk ki a sportoló számára leghatékonyabb ellátást.
Gyermekkori problémák
A gyermek fejlődése során, óvodába, iskolába kerülésekor a szülő leginkább azokról a tényezőkről kap visszajelzést környezetéből, amit gyermeke nem tud.
Már korán azt hallja,
- hogy miért nem szopik
- hogy miért nem mászik
- hogy miért nem ül még
- hogy miért nem áll még
- hogy még nem jár
- hogy még nem beszél
- hogy nem lehet érteni, amit mond

Milyen szolgáltatásokat nyújtunk?
- Multidiszciplináris csapatunk ellátást biztosít diagnózistól a rehabilitáción át a sportágspecifikus táplálkozásig.
- Kezelésünk fő profilja az akut és krónikus sérülések ellátása és korai rehabilitációja
- További sérülések megelőzése és prevenció
- Töréskezelés azonnali röntgen készítésével
- Sérülések ellátása a funkcionális rögzítéstől a műtéti kezelésig
- Gyermektraumatológus és Ortopéd szakorvos
- Gyermeksebész szakorvos
- Rehabilitációs Szakorvos
- Manuál terapeuta
- Gyógyszerész jelenléte dopping lista teljeskörű ismerete és gyógyszerkölcsönhatások mellékhatások kivédése
- Gyógytornász
- Dietetikus Sportág specifikus táplálkozás
- Összetett fizio- és fizikoterápia
igény esetén csapatok és edzők oktatása
Miért a csapat szemléletmód ellátás?
Az életkor specifikus terápiának kiemelt szerepe van a gyermeksportolók ellátásában. A kezelést célzottan a növekedés fázisához kell igazítani, figyelembe venni a fejlődő szervezet minden igényét.
Nálunk MINDEN sportoló egyéni állapotfelmérésben részesül, így a kezelést egyénre szabottan tudjuk megkezdeni, így érve el a legmagasabb sikerindexet.
Sokszor észleljük, hogy egy ellátó nem tudja egyedül megoldani a számos felmerülő kérdést. Csapatunk tagjai online folyamatos kommunikációban állnak, így a betegutak megszervezése pár percen belül megtörténhet. Nem kell beutaló, nem kell sorban állás.
Az egyes komplex eseteket csapatmegbeszélésen együtt értékeljük és közösen választjuk ki a sportoló számára leghatékonyabb ellátást.
Gyermekkori problémák
A gyermek fejlődése során, óvodába, iskolába kerülésekor a szülő leginkább azokról a tényezőkről kap visszajelzést környezetéből, amit gyermeke nem tud.
Már korán azt hallja,
- hogy miért nem szopik
- hogy miért nem mászik
- hogy miért nem ül még
- hogy miért nem áll még
- hogy még nem jár
- hogy még nem beszél
- hogy nem lehet érteni, amit mond
Iskolai Problémák a gyermekeknél
Amikor bekerül az óvodába, az iskolába, találkozik a
szülő azzal a visszajelzéssel, hogy gyermeke
- nem tud viselkedni
- nem tud egy helyben ülni
- nem figyel a foglalkozásokon
- nem figyel az órán
- mindig szaladgál
- nem tud beszélni
- nem beszél tisztán
- nem érti a feladatot
- nem olvas szívesen
- nem szeret írni
- nem tud számolni
- nem érti a szöveges feladatokat
- nehezen tanulja meg az egyes tantárgyakat, sőt biztosan nem szereti
- nem keresi a kapcsolatot társaival
- mindig kiabál
- biztosan nem foglalkoznak otthon vele
- nem, vagy alig eszik, válogat


Iskolai Problémák a gyermekeknél
Amikor bekerül az óvodába, az iskolába, találkozik a
szülő azzal a visszajelzéssel, hogy gyermeke
- nem tud viselkedni
- nem tud egy helyben ülni
- nem figyel a foglalkozásokon
- nem figyel az órán
- mindig szaladgál
- nem tud beszélni
- nem beszél tisztán
- nem érti a feladatot
- nem olvas szívesen
- nem szeret írni
- nem tud számolni
- nem érti a szöveges feladatokat
- nehezen tanulja meg az egyes tantárgyakat, sőt biztosan nem szereti
- nem keresi a kapcsolatot társaival
- mindig kiabál
- biztosan nem foglalkoznak otthon vele
- nem, vagy alig eszik, válogat
A fent részletezett tünetek gyanújelei már korán fellelhetők a gyermekek fejlődése folyamán. Sokszor már az első intézménybe kerüléskor nyilvánvalóvá válnak az első, s legszembetűnőbb tipikus jelek.
Már ebben az életkorban érdemes szakemberhez fordulni. Egy részletes, irányított, szülővel folytatott beszélgetés, anamnézis felvétele elindítója lehet a gyermek fejlettségi szintjéhez igazodó terápiának. Ezt követi a gyermek megfigyelése spontán, majd vizsgálati helyzetben, s a vele folytatott beszélgetés során.
Szakembereink a gyermek állapotfelmérését követően meghatározzák a fejleszteni kívánt területeket, annak sorrendiségét, s ütemezését. Ez az egyéni fejlesztési terv mindenképpen a gyermek meglévő, jól funkcionáló képességeire épül bármely életkorban.
A fejlesztés a szülővel történő részletes megbeszélés, egyeztetés után kezdődik el.