+36 70 652 0800

A gyermek fejlődése során, óvodába, iskolába kerülésekor a szülő leginkább azokról a tényezőkről kap visszajelzést környezetéből, amit gyermeke nem tud.

Már korán azt hallja,

  • hogy miért nem szopik
  • hogy miért nem mászik
  • hogy miért nem ül még
  • hogy miért nem áll még
  • hogy még nem jár
  • hogy még nem beszél
  • hogy nem lehet érteni, amit mond

Amikor bekerül az óvodába, az iskolába, találkozik a
szülő azzal a visszajelzéssel, hogy gyermeke

  • nem tud viselkedni
  • nem tud egy helyben ülni
  • nem figyel a foglalkozásokon
  • nem figyel az órán
  • mindig szaladgál
  • nem tud beszélni
  • nem beszél tisztán
  • nem érti a feladatot
  • nem olvas szívesen
  • nem szeret írni
  • nem tud számolni
  • nem érti a szöveges feladatokat
  • nehezen tanulja meg az egyes tantárgyakat, sőt biztosan nem szereti
  • nem keresi a kapcsolatot társaival
  • mindig kiabál
  • biztosan nem foglalkoznak otthon vele
  • nem, vagy alig eszik, válogat

Központunk szakemberei - gyógypedagógus, logopédus, gyógytornász, mozgásfejlesztő terapeuta - többéves gyógypedagógiai fejlesztési tapasztalataik alapján úgy gondolják, hogy az olvasás – írás elsajátítása, a számolási készségek, képességek kialakítása, kialakulása sok esetben gondot okoz az iskolába kerülő gyermekeknek. Emiatt sokszor súlyos figyelemi és tanulási zavar alakul ki, illetve magatartási, viselkedési problémák jelentkeznek nemcsak az alsó tagozatban, hanem a felső tagozatban is.

A fent részletezett tünetek gyanújelei már korán fellelhetők a gyermekek fejlődése folyamán. Sokszor már az első intézménybe kerüléskor nyilvánvalóvá válnak az első, s legszembetűnőbb tipikus jelek.

Már ebben az életkorban érdemes szakemberhez fordulni. Egy részletes, irányított, szülővel folytatott beszélgetés, anamnézis felvétele elindítója lehet a gyermek fejlettségi szintjéhez igazodó terápiának. Ezt követi a gyermek megfigyelése spontán, majd vizsgálati helyzetben, s a vele folytatott beszélgetés során.

Szakembereink a gyermek állapotfelmérését követően meghatározzák a fejleszteni kívánt területeket, annak sorrendiségét, s ütemezését. Ez az egyéni fejlesztési terv mindenképpen a gyermek meglévő, jól funkcionáló képességeire épül bármely életkorban.

A fejlesztés a szülővel történő részletes megbeszélés, egyeztetés után kezdődik el.

Sunyál Anna Boglárka

Fizioterapeuta - Gyógytornász

Anna gyógytornászként többféle klinikum pácienseivel foglalkozik, mint például traumatológia, neurológia, reumatológia és belgyógyászat. Munkája mellett folyamatosan továbbképezte magát, így a Funkcionális Elasztikus Taping, a Neurodinamika (perifériás idegek mobilizációja) technikáiról , illetve a neurológiai rehabilitációban kiemelkedően jól alkalmazható Bobath koncepció módszereiről is szakképzett tudással rendelkezik.

You have Successfully Subscribed!

Lengyel Dorottya

Fizioterapeuta - Gyógytornász

Dóri a Szegedi Tudományegyetem, Egészségtudományi Karának kiemelkedő tanulója volt, aki jelenleg is még bővíti tudását az évente számos alkalommal megrendezésre kerülő szakmai továbbképzéseken.
Eddigi tapasztalatait a házi gyógytorna ellátásban is alkalmazza, melynek során kiváló eredményeket ér el a különféle típusú betegségek kezelése során. Betegei nem csak szaktudása, hanem emberi hozzáállása miatt is megbecsülik és újra és új

You have Successfully Subscribed!

Dimovics Mónika

Ergoterapeuta

A Szegedi Tudományegyetem, Neurológiai Klinika, Neurorehabilitációs Osztályának ergoterapeutája. Több éves szakmai tapasztalatát a Stroke, a Parkinson-kór, a Sclerosis multiplex, a Koponya-agysérült és a Guillain-Barre-szindrómás betegségekben szenvedők mozgásszervi és kognitív fejlesztése során szerezte.
Móni olyan eszközöket és olyan segítő megoldásokat alkalmaz, amelyek fejlesztik, nemegyszer újratanítják a minden napi élet (öltözködés, tisztálkodás, étkezés, kommunikációs eszközök használata, háztartási feladatok gyakorlása, stb.) rutin tevékenységeit. Mindig kedvességgel és megfelelő szakértelemmel fordul betegeihez.

You have Successfully Subscribed!

Gubucz Anikó

Fizioterapeuta - gyógytornász

You have Successfully Subscribed!

Kertész István

Masszőr

You have Successfully Subscribed!

Dr. Annus János Kristóf

Neurológus szakorvos, klinikai neurofiziológus szakorvos

Dr. Annus János a Magyar Klinikai Neurofiziológiai Társaság vezetőségi tagja, a Magyar Epilepszia Liga, a Magyar Ideg és Elmeorvosok Társasága és a Magyar Alvásdiagnosztikai és Terápiás Társaság tagja.
Közel 20 év szakmai tapasztalatát jórészt a Szegedi Tudományegyetem Neurológiai Klinikáján szerezte, tudása külföldi tanulmányútjai során is sokat gyarapodott (Svédország, Dánia). Kiemelt érdeklődési területe: alvásbetegségek, epilepszia, perifériás idegrendszeri betegségek és a klinikai neurofiziológia eszköztárának a mindennapi orvosi gyakorlatban való alkalmazása.
Erősen elkötelezett a betegellátásban, betegei érdekét mindig szem előtt tartja. Kollégánk már a kezdetektől koordinálja a rehabilitációs folyamatot, megpróbál minden felmerülő kérdésre és problémára megoldást adni.

You have Successfully Subscribed!

Vári Fanni

Recepciós

You've successfully subscribed to our newsletter.

Burkus Ildikó

Recepciós

You have Successfully Subscribed!

Sugár Orsolya

Fizioterapeuta - gyógytornász

You have Successfully Subscribed!

Berta Éva

Logopédus

You have Successfully Subscribed!